Πολιτική Ακύρωσης και Επιστροφών

Ακυρώσεις Παραγγελιών
Εφόσον καταχωρίσετε την παραγγελία σας είναι δυνατή η ακύρωσή της εφόσον τα προϊόντα ΔΕΝ έχουν παραδοθεί προς αποστολή. Για να ακυρώσετε την παραγγελία σας μπορείτε να μας στείλετε e-mail στο info[at]supdiet.gr ή να μας καλέσετε στο 6944857412. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, να γνωρίζετε τον αριθμό της παραγγελίας σας.

Επιστροφές Παραγγελιών
Οι επιστροφές μπορούν να ολοκληρωθούν εντός 14 ημερολογιακών ημερών. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής. Να σημειωθεί ότι τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει να είναι πολύ καλά συσκευασμένα και προστατευμένα, για να μην υπάρξει ζημιά κατά την αποστολή.

Δεν δικαιούσθε υπαναχώρησης (ούτε εντός 14 ημερών) σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου 3ιβ του ν.2251/1994 και σε κάθε άλλη περίπτωση που αυτό προβλέπεται από τον νόμο ή την παρούσα σύμφωνα με το νόμο σε:

1. Προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, που έρχονται σε επαφή με το δέρμα, σώμα για λόγους προστασίας της υγείας ή/και για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί.
2. Ατελείς ή κατεστραμμένα προϊόντα, χωρίς την αρχική τους συσκευασία.

Χρέωση Επιστροφών
Στην περίπτωση που ο καταναλωτής επιθυμεί την επιστροφή της παραγγελίας του χωρίς να υπάρχει υπαιτιότητα της εταιρείας τότε τα έξοδα αποστολής βαραίνουν τον ίδιο τον καταναλωτή. Αφού παραλάβουμε και ελέγξουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικά για τον τρόπο διεκπεραίωσής του.
Στην περίπτωση που ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας, δεσμευόμαστε να αποστείλουμε εκ νέου courier στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει για την παραλαβή της παραγγελίας με δικά μας έξοδα.

Ελαττωματικά Προϊόντα
Εάν ο πελάτης παραλάβει κάποιο προϊόν ελαττωματικό, θα πρέπει να μας ενημερώσει άμεσα (εντός 48 ωρών από την παραλαβή) μέσω email ή τηλεφώνου για να προχωρήσουμε στη δωρεάν επιστροφή και αντικατάστασή του. Σε αυτήν την περίπτωση η αντικατάσταση γίνεται χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση του πελάτη, εφόσον το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί και βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση-συσκευασία. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση επιστροφής, ο πελάτης χρεώνεται την αποστολή των καινούριων προϊόντων και τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής.

Επιστροφών Χρημάτων
Μπορεί να γίνει επιστροφή χρημάτων, αρκεί να καλύπτονται όλοι οι όροι επιστροφής. Τα μεταφορικά έξοδα της αποστολής της παραγγελίας δεν επιστρέφονται.