Όροι Χρήσης

Πριν περιηγηθείτε στον ιστότοπό μας supdiet.gr και κάνετε οποιαδήποτε συναλλαγή, σας καλούμε να συμβουλευτείτε τους όρους και προϋποθέσεις που παρατίθενται εδώ και εφαρμόζονται για την περιήγηση και τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Το supdiet.gr διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς τους Γενικούς Όρους και αναλαμβάνει την υποχρέωση να ενημερώνει τους χρήστες για τυχόν τροποποιήσεις καθώς και για οποιαδήποτε αλλαγή, μέσω της ιστοσελίδας του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος. Διευκρινίζεται ότι η αλλαγή Γενικών Όρων δεν καταλαμβάνει παραγγελίες τις οποίες έχετε ήδη κάνει με βάση την διαδικασία που περιγράφεται στους Γενικούς Όρους όπως ισχύουν κατά περίπτωση κατά την στιγμή της παραγγελίας. Η τελευταία αναθεώρηση πραγματοποιήθηκε στις 17/02/2025.

Παρεχόμενες Πληροφορίες & Προϊόντα
Το supdiet.gr προβαίνει σε κάθε εύλογη ενέργεια ώστε να εξασφαλίζει την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στο ιστότοπο, όσον αφορά την μη ύπαρξη νομικού ελαττώματος των πραγμάτων που διατίθενται από τον ιστότοπο και των σχετικών υπηρεσιών και την ανταπόκριση τους προς την σύμβαση, όπως αυτή προβλέπεται στα άρθρα 534 έως 538 του Αστικού Κώδικα.

Το supdiet.gr δεν ευθύνεται για δηλώσεις (προωθητικές ενέργειες ή περιγραφές) τρίτων που αφορούν τα προϊόντα, για χαρακτηριστικά των προϊόντων τα οποία δεν γνωρίζει και δεν μπορούσε εύλογα να γνωρίζει, ή αν κατά τον χρόνο της παραγγελίας μια δήλωση σχετικά με χαρακτηριστικά του προϊόντος έχει αλλάξει με τον ίδιο ή παρόμοιο τρόπο με αυτόν που είχε γίνει και αν η απόφαση του αγοραστή δεν μπορούσε να επηρεαστεί από την δήλωση/ανακοίνωση/γνωστοποίηση χαρακτηριστικών με το συγκεκριμένο περιεχόμενο. Τέλος, το supdiet.gr δεν ευθύνεται για προφανή τεχνικά ή τυπογραφικά λάθη, που έχουν προκύψει ακούσια ή λόγω τυχόν διακοπών λειτουργίας της ιστοσελίδας εκ λόγων ανωτέρας βίας και επίσης αν η απόφαση του αγοραστή δεν μπορούσε να επηρεαστεί από την δήλωση/ανακοίνωση/γνωστοποίηση χαρακτηριστικών με το συγκεκριμένο περιεχόμενο.

Σχετικά με την παροχή ψηφιακού περιεχομένου, «ψηφιακό περιεχόμενο» είναι δεδομένα τα οποία παράγονται και παρέχονται σε ψηφιακή μορφή, «ψηφιακή υπηρεσία» είναι α) υπηρεσία που επιτρέπει στον λήπτη να δημιουργεί, να επεξεργάζεται, να αποθηκεύει δεδομένα σε ψηφιακή μορφή ή να έχει πρόσβαση σε αυτά, ή β) υπηρεσία που επιτρέπει την ανταλλαγή δεδομένων σε ψηφιακή μορφή ή κάθε άλλη αλληλεπίδραση με τα δεδομένα αυτά, τα οποία ξαναφορτώνονται ή δημιουργούνται από τον λήπτη ή άλλους χρήστες της εν λόγω υπηρεσίας.

Το supdiet.gr προβαίνει σε κάθε εύλογη ενέργεια ώστε να εξασφαλίζει την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στον ιστότοπο, όσον αφορά την ανταπόκριση του ψηφιακού περιεχομένου ή των υπηρεσιών προς την σύμβαση, όπως αυτή προβλέπεται στα άρθρα 9 έως 14 του ν.4967/2022.

Ευθύνη Προμηθευτή & Ευθύνη Πωλητή για Ελαττώματα
Ο παραγωγός κάθε προϊόντος το οποίο αγοράζει ένας καταναλωτής ευθύνεται για κάθε ζημία που οφείλεται σε ελάττωμα του προϊόντος του. Κάθε συμφωνία περιορισμού ή απαλλαγής του παραγωγού από την ευθύνη του είναι άκυρη. Οι αξιώσεις κατά του παραγωγού για ζημιές από τα ελαττώματα παραγράφονται μετά τριετίας αφότου ο ζημιωθείς πληροφορήθηκε ή όφειλε να πληροφορηθεί τη ζημία, το ελάττωμα και την ταυτότητα του παραγωγού. Μετά δεκαετίας από την κυκλοφορία του συγκεκριμένου προϊόντος στην αγορά επέρχεται απόσβεση των δικαιωμάτων του ζημιωθέντος κατά του παραγωγού. Σε περίπτωση αμφιβολίας ως προς την ταυτότητα του παραγωγού ενός προϊόντος που προμηθευτήκατε από εμάς, παρακαλούμε ενημερώστε μας άμεσα.

Το supdiet.gr έχει απέναντι σας όλες τις υποχρεώσεις που προβλέπονται στον Αστικό Κώδικα για τον πωλητή. Ειδικά σε περίπτωση ελαττώματος του προϊόντος που σας πωλούμε μπορείτε: α) να ζητήσετε την αντικατάσταση του με άλλο εκτός και αν αυτό είναι αδύνατο ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες, β) να ζητήσετε την μείωση του τιμήματος και γ) να υπαναχωρήσετε, εκτός και αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Οι παραπάνω υποχρεώσεις δεν υπάρχουν σε περίπτωση που το ελάττωμα έχει προκληθεί από εσάς, ή από εν στενή ή ευρεία έννοια ανωτέρα βία ή αν εν γνώσει σας προμηθευτήκατε προϊόντα τα οποία έχουν ελαττώματα. Το supdiet.gr έχει επιπλέον των ανωτέρω υποχρέωση αποζημίωσης μόνο αν από υπαιτιότητα της προκλήθηκε το ελάττωμα.

Ακύρωση Παραγγελίας από Πελάτη
Χωρίς περιορισμό των διατάξεων περί ανυπαίτιας υπαναχωρήσεως από καταναλωτές για αγορές από απόσταση, ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις:

  • Πριν ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελιάς μπορείτε να κάνετε πίσω «back» και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας το χαρακτηριστικό κουμπί.
  • Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέσετε στο 6944857412 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελίας σας.
  • Σε περίπτωση που παραγγελία σας έχει ήδη τιμολογηθεί και επιθυμείτε την ακύρωση της τότε επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο 6944857412 και δώστε τα στοιχεία της παραγγελίας σας.

    Δικαίωμα του supdiet.gr για Ακύρωση Παραγγελίας
    Το supdiet.gr διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει μια παραγγελία, εφόσον συντρέχουν σωρευτικά οι εξής προϋποθέσεις:
  • Συντρέχουν λόγοι οι οποίοι παρεμποδίζουν τη δρομολόγηση της παραγγελίας και οι οποίοι δεν ανάγονται στη σφαίρα ελέγχου του supdiet.gr (βλ. κατωτέρω ενδεικτικά αναφερόμενες περιπτώσεις)
  • Δεν είναι εφικτή η επικοινωνία με τον πελάτη με βάση τα στοιχεία που έχει χορηγήσει με την καταχώρηση της παραγγελίας του, προκειμένου ο πελάτης να παρέχει τις απαραίτητες διευκρινίσεις για την δρομολόγηση της παραγγελίας.

    Το supdiet.gr θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να επικοινωνήσει με τον πελάτη, στα στοιχεία που ο ίδιος έχει δηλώσει, μέσω τηλεφώνου και email. Εφόσον το supdiet.gr έχει καταβάλει όλες τις ως άνω προσπάθειες επικοινωνίας με τον πελάτη και η αδυναμία επικοινωνίας δεν οφείλεται σε ευθύνη της εταιρείας, θα αποστέλλεται ενημερωτικό email στον πελάτη που θα βεβαιώνει την αδυναμία επικοινωνίας και θα τον ενημερώνει για την ακύρωση της παραγγελίας του. Σε περίπτωση ακύρωσης παραγγελίας με βάση την ανωτέρω διαδικασία, το supdiet.gr θα επιστρέφει στον πελάτη το τίμημα που έχει καταβάλλει ο τελευταίος και κάθε άλλο έξοδο ή δαπάνη με τον τρόπο με τον οποίο έχει πραγματοποιηθεί η αρχική πληρωμή.

    Περιπτώσεις που, μεταξύ άλλων, θεωρείται ότι η δρομολόγηση της παραγγελίας είναι αδύνατη είναι οι ακόλουθες:
  • Η πληρωμή εκκρεμεί ή δεν μπορεί να εκτελεστεί με βάση τη μέθοδο πληρωμής που έχει επιλέξει ο πελάτης (π.χ. η πληρωμή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας δεν έχει ολοκληρωθεί).
  • Η διεύθυνση που έχει δηλωθεί από τον πελάτη είναι ελλιπής ή λανθασμένη.
  • Η παραγγελία συνοδεύεται από σχόλια του πελάτη, που είτε είναι αδύνατο να υλοποιηθούν, είτε απαιτείται να τροποποιηθούν από τον πελάτη για να υλοποιηθούν (π.χ. σχόλιο – αίτημα του πελάτη για παράδοση της παραγγελίας του σε χρόνο που είναι εκτός του ωραρίου παραδόσεων στην περιοχή του).
  • Ο πελάτης έχει καταχωρήσει στην παραγγελία του ταχυδρομικό κώδικα, ο οποίος δεν αντιστοιχεί στη δηλωθείσα διεύθυνση, με αποτέλεσμα να μην έχει γίνει σωστός υπολογισμός των μεταφορικών εξόδων κατά το στάδιο καταχώρησης της παραγγελίας στην ιστοσελίδα της εταιρείας και να προκύπτουν επιπλέον χρεώσεις.
  • Ο πελάτης, κατόπιν ρητής συμφωνίας με το supdiet.gr, έχει προβεί σε αίτημα ώστε να μπει η παραγγελία του σε καθεστώς αναμονής και στη συνέχεια δεν την ολοκληρώνει εντός του συμφωνηθέντος χρόνου.

    Τρόποι Πληρωμής Παραγγελιών
    B2B (τιμολόγιο): το τελικό κόστος των ευρώ περιλαμβάνει το ΦΠΑ και μπορούν να εξοφληθούν αποκλειστικά με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων πληρωμής όπως με: Άμεση Τραπεζική Μεταφορά.
    *Σύμφωνα με τον νόμο με την έκδοση τιμολογίου θα πρέπει να γίνει χρήση εταιρικής κάρτας, αν πρόκειται για νομικό πρόσωπο.

    Παραδόσεις Παραγγελιών
    Η παράδοση των παραγγελιών γίνεται με τις συνεργαζόμενες εταιρείες courier, εντός 2-10 εργάσιμων ημερών. Αν είναι άμεσα διαθέσιμα τα προϊόντα, η παράδοση των παραγγελιών για χερσαίους προορισμούς γίνεται εντός 2-3 εργάσιμων ημερών (αν πρόκειται για νησιωτικούς προορισμούς και δυσπρόσιτες περιοχές, ο χρόνος μπορεί να φτάσει μέχρι τις 4-6 εργάσιμες μέρες). Οι παραπάνω χρόνοι ισχύουν εφόσον τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει είναι διαθέσιμα για αποστολή και έχουν ολοκληρωθεί όλες οι απαραίτητες επικοινωνίες που απαιτούνται για την ορθή δρομολόγηση της παραγγελίας.

    Ενημερωτικά E-mail
  • Το supdiet.gr ανά τακτά χρονικά διαστήματα στέλνει ενημερωτικά emails σε πελάτες α) που το έχουν επιλέξει και έχουν παράσχει ρητώς τη συγκατάθεσή τους ή β) που έχουν δώσει το e-mail τους στο πλαίσιο συναλλαγών και δεν έχουν ενταχθεί κατά τη συλλογή των στοιχείων τους στη λήψη μηνυμάτων εμπορικής προώθησης, κατόπιν σχετικής ενημέρωσής τους.
  • Σε περίπτωση που έχετε κάνει κάποια παραγγελία στο supdiet.gr, χρησιμοποιώντας την ιστοσελίδα μας, αποστέλλουμε αυτοματοποιημένα ενημερωτικά μηνύματα (email) σχετικά με την εξέλιξη της παραγγελίας σας. Τα μηνύματα αυτά αποστέλλονται αποκλειστικά για σκοπούς που αφορούν την εξέλιξη της παραγγελίας σας και δεν σχετίζονται με εμπορικές επικοινωνίες. Στο πλαίσιο αυτό, παρακαλούμε όπως μεριμνήσετε τα μηνύματα αυτά να μπορούν να φτάσουν σε εσάς και να τα διατηρείτε καθ’ όλη την διάρκεια της συναλλαγής μας.
    Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων, μπορείτε να βρείτε στην Πολιτική Απορρήτου που είναι αναρτημένη στην ιστοσελίδα supdiet.gr.

    Καθυστέρηση Παραγγελιών
    Η παραγγελία σας μπορεί να έχει καθυστερήσει για τους εξής λόγους:
  • Προϊόντα τα οποία δεν είναι διαθέσιμα στην αποθήκη μας κατά την στιγμή της παραγγελίας σας, το αναφέρουν ρητά και η παράδοση λόγω αυτού μπορεί να καθυστερήσει.
  • Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι πλέον διαθέσιμο. Στην περίπτωση αυτή, θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας, για να σας δώσουμε όλες τις εναλλακτικές λύσεις. Αυτή πάλι η περίπτωση αφορά προϊόντα τα οποία δεν είναι διαθέσιμα κατά την στιγμή της παραγγελίας στις αποθήκες μας.
  • Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων, πανδημίας, αποφάσεων αρχών ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που μπορεί να επηρεάσει την μεταφορά και την παράδοση της παραγγελίας σας.
  • Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μας στην παρουσίαση τυχόν «κωλύματος», είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή της παραγγελίας (π.χ. τα στοιχεία που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα).

    Επίλυση Διαφορών
    Το supdiet.gr δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στην εξυπηρέτηση των αναγκών των καταναλωτών και την επίλυση τυχόν προβλημάτων που έχουν από τις συναλλαγές τους μαζί μας. Σε περίπτωση όμως που δεν μπορέσουμε να επιλύσουμε πλήρως τα τυχόν ζητήματα τα οποία έχετε και θεωρείτε ότι σε οποιονδήποτε βαθμό κάποιο δικαίωμα σας από τις μεταξύ μας συναλλαγές προσβάλλεται, μπορείτε να επιδιώξετε την επίλυση τυχόν διαφορών καταφεύγοντας στην Ηλεκτρονική Πλατφόρμα Επίλυσης Διαφορών (ΗΕΔ) όπως προβλέπεται στο άρθρο 14 του Κανονισμού 524/2013. Στην ΗΕΔ μπορείτε να υποβάλλετε προς επίλυση κάθε διαφορά την οποία τυχόν έχετε. Εθνικό σημείο επαφής για την ΗΕΔ στην Ελλάδα έχει οριστεί το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας πληροφορίες για το οποίο και για την επίλυση διαφορών μπορείτε να βρείτε στην διεύθυνση ec.europa.eu/odr. Μπορείτε επίσης να απευθυνθείτε στο Συνήγορο του Καταναλωτή (synigoroskatanaloti.gr). Τα ανωτέρω δεν περιορίζουν σε τίποτα τα δικαιώματα που και εσείς και εμείς έχουμε να καταφύγουμε στα αρμόδια δικαστήρια.